Ofis, Büro Temizlik

Sağlığımız, yaşadığımız ortamın temizliğinden doğrudan etkilenir. Temizlik işlemleri bilinçli olarak yapılmadığı zaman var olan kirlilik daha geniş yüzeylere yayılabilir. Ancak bir çok temizlik firması ve temizlik elemanları dahi, nasıl temizlik yapılması konusunda bilgi sahibi olamayabilirler. Bu noktada Dinç Temizlik olarak Size hizmet ve danışmanlık vermeye hazırız.

Ortamın temizliği olabildiğince sık yapılmalıdır. Temizlik sırasında başka yerlere ait eşyalar yerlerine götürülüp (dolap içi, başka oda vs.) düzenlenerek ortam hazırlandıktan sonra temizlenmelidir. Yerler ve yüzeyler pürüzsüz olmalıdır. Bu nedenle cila ve boya bakımı en geç iki yılda bir yapılmalıdır.

Tüm mobilya ve malzemeler ortama yerleştirilirken, temizlik için kolaylık sağlama düşüncesi ile özel ilgi gösterilmelidir. Örneğin; yerinden oynamayacak kadar ağır olan parçaların arkasında ve yanında boşluk bırakılmalı, Jaluzi gibi fazla yüzey içeren ve temizliği zor olan malzeme yerine, olanak var ise yıkanabilen basit gereçlerin kullanılması gereklidir.

Ofis temizliğinde periyodik olarak temizlenecek olan perde çarşaf vs. infekte torbalarına konularak dezenfekte edilmesi i çin çamaşırhaneye gönderilir. Büro zemini, zeminin niteliğine uygun ilgili temizlik işleyişine uygun bir şekilde temizlenir. İnfekte odada gerekli temizlik yapıldıktan sonra kullanılan malzemeler ve ekipmanlar odadan çıkmadan önce dezenfektanlı solüsyonla yıkanmış bezle silinir ve kat arabasına alınır. Temizlik görevlisi ofis temizliği sırasında kullandığı önlük, disposable maske, disposable eldiveni hastane/sağlık/otel birimi tarafından belirlenen kapaklı konteynıra atmalıdır. Kat arabası kat ofisine götürülerek vakit kaybetmeden dezenfektanlı ürünle temizlenir. İnfekte odada kullanılan tüm malzemeler(temizlik bezleri, pedler, moplar) dezenfekte edilmesi için çamaşırhaneye gönderilir. Eller, el yıkama ve eldiven kullanma işlemine göre uygun şekilde yıkanır.